środa, 4 grudnia 2013

Golden Rose Rich Color 05

Witajcie,

Dzisiaj kolejny lakier z ostatnio kupionych, został jeszcze jeden do pokazania na dłoniach, bo stópki już się nim cieszą od soboty ;-).  Golden Rose Rich Color nr 5, to lakier, który zobaczyłam gdzieś na blogu i stwierdziłam, że muszę go mieć i już :-), a on nawet mi się odwdzięczył, bo chyba po raz pierwszy od kilku tygodni nie miałam z nim absolutnie żadnych kłopotów. Chyba znalazłam na niego swój sposób, dzięki czemu malowanie nim sprawiało mi wreszcie radość, a nie stres, że coś jest nie tak. Jego kolor, w takie dni jak dzisiaj i wczoraj, kiedy pięknie świeciło słońce przypomina mi smaczne, słodkie kakao. Jest delikatny, taki prawdziwy nudziak ;-). Wysechł całkiem sprawnie i bez problemów, z tym że na prawej dłoni, na palcu wskazującym i środkowym powstały drobne odpryski, dosyć szybko, niestety, ale to chyba przez to, jak w sklepie stuknęłam pazurami o koszyk, ale nic to :-). Najważniejsze, że na reszcie jakoś się trzyma, przy czym u mnie niestety trwałość obiecywanych przez producenta 3-4 dni bez problemów jak dotąd się nie sprawdziła. A o to moje pazurki, wyjątkowo całkiem przyzwoicie pomalowane i świetnie wyszły zdjęcia :-), w słońcu bez lampy. Mój aparacik wreszcie zaczął ze mną współpracować ;-).






Wybaczcie, proszę, że te zdjęcia są różnej szerokości, niestety dopóki nie zmienię komputera, tak to będzie... Chyba że... Jest tu gdzieś święty Mikołaj? ;-)

Pozdrawiam.

PS. Jeśli wpadł Wam w oko jakiś inny kolor z mojej kolekcji GR, a nigdzie go nie widziałyście, dajcie znać w komentarzach, pod tym, lub tam gdzie są zaprezentowane wszystkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją sugestią na temat tego wpisu, podoba Ci się czy nie, co mogę poprawić? Dziękuję