piątek, 20 grudnia 2013

Świąteczne nowości od Golden Rose

Witajcie,

tak jak obiecałam, dzisiaj mam dla Was moje nowości z GR, dla Was one nie są nowe ;). Na Pierwszych dwóch zdjęciach mój brak zdecydowania, niestety ciężko pokazać 3D Glaze 01 i 14 na białym lakierze. Nie wiem też, dlaczego nazywa się ona maxi brush ;) 


 Za to ten mimo negatywnych komentarzy w blogosferze bardzo mi przypadł do gustu ;) już w momencie wyboru stwierdziłam, że go po prostu połączę i miałam rację, sprawdziło się :)






To co widzicie na dwóch powyższych zdjęciach, to duet Golden Rose Rich Color 35 z GR Jolly Jewels, po jednej warstwie każdego, przy czym warstwa jolly jewels nie była nakładana tradycyjnie pociągnięciami, tylko takie pacianie, po prostu przykładałam pędzelek równolegle do paznokcia, dzięki temu wszystko pięknie wyszło i wyschło. Kto chciał zwątpić w ten lakier, moze dać jeszcze jedną szansę ;).


Drogie Lakieromaniaczki i czytelniczki, ponieważ święta za pasem, a ja jutro wyjeżdżam i dość długo mnie nie będzie, bo aż tydzień, przyjmijcie proszę te oto życzenia:

Aby Święta były wyjątkowymi dniami w roku,
by choinka w każdych oczach zalśniła blaskiem,
By kolacja wigilijna wniosła w serca spokój
a radość pojawiała się z każdym nowym brzaskiem.
By prezenty ucieszyły każde smutne oczy,
by spokojna przerwa ukoiła złość
By Sylwester zapewnił szampańską zabawę,
a kolędowych śpiewów nie było dość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją sugestią na temat tego wpisu, podoba Ci się czy nie, co mogę poprawić? Dziękuję