niedziela, 29 grudnia 2013

Święta były, ale się skończyły :)

Witajcie,

Nie było mnie przez ostatni tydzień, spędzałam święta w Niemczech u siostry, wróciłam co prawda wczoraj, ale trochę zmęczona po podróży nie miałam nastroju na malowanie paznokci, dostały wczoraj tylko swoją porcję nail teka i olejku rycynowego przed snem. Wczoraj skupiłam się wyłącznie na czytaniu Waszych blogów i postów, a że kilka z Was pisało codziennie, więc zeszło mi do ciszy nocnej ;). Za to dzisiaj zmalowałam coś z użyciem lakieru, który już od kilku miesięcy mieszka w mojej szufladzie, oraz nowego lakieru od niemieckiego Mikołaja ;). Sama go sobie wybrałam w jak najbardziej niemieckim rossmannie (uprzejmie proszę o nierzucanie ciężkimi przedmiotami w monitory;) ). Żeby było śmieszniej, wczoraj zaczęłam malowanie paznokci, ale skończyło się na małym palcu lewej ręki, bo najpierw zdenerwował mnie Fantastic, a jak pomalowałam essencem, nie spodobał mi się efekt. Więc zostawiłam już tego palca i poszłam spać. Nawet zmywać mi się go nie chciało, z dwóch powodów, mój Tata ma alergię na zapach zmywacza i dostaje szału, a dwa nie chciało mi się walczyć z brokatem. W sumie dobrze się stało, bo dzisiaj w nagrodę za swoje lenistwo ;) otrzymałam ciekawy efekt :). Do mani zostały wykorzystane lakiery Golden Rose Fantastic 151 i Essence colour & go 112 time for romance.

 
w buteleczce ten lakier wygląda bosko, jakby całą buteleczkę wypełniał sam brokat, w rzeczywistości już tak fajnie nie jest, i jedna czy nawet dwie warstwy na lakierze wyglądają w moim odczuciu trochę tandetnie albo jarmarcznie, jak kto woli, więc kiedy pociągnęłam kolejną warstwą Fantastic po Essence i zobaczyłam, jak to świetnie wygląda, wiedziałam już, że Essence się obronił i zostanie ze mną na dłużej.

Ooo, a tu mój odcisk palca, na szczęście tylko fragment, zobaczyłam go już po zrobieniu zdjęcia i niespodziewałam się, że ten defekt będzie aż tak widoczny :/

 Mikołajek jest od Gwiazdora ;)



w świetle sztucznym bez flesza



w dziennym świetle bez flesza

I jak Wam się podoba taki mani?

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją sugestią na temat tego wpisu, podoba Ci się czy nie, co mogę poprawić? Dziękuję