czwartek, 12 grudnia 2013

Zielono mi, czyli Golden Rose Rich Color 110

Witajcie,

Dzisiaj mam dla Was kolejną zieleń, tym razem szmaragdową z serii Rich Color. Bardzo ładnie nam się dzisiaj współpracowało, chyba udało mi się wreszcie ogarnąć te malowanie. Dłonie wyglądają całkiem przyzwoicie, nie ma żadnych uszczerbków na urodzie, wszystko gra, przynajmniej w moim odczuciu. Na paznokciach mam standardowo po jednej warstwie Nail Teka (podkładowy i nawierzchniowy) i dwie warstwy Rich Color, schnięcie w normie. Zastanawiam się tylko, czy następnym razem, jak mnie znowu natchnie na zielenie, nie połączyć go z Holly-Day? Jak myślicie? Wydaje mi się, że Holly podbije trochę kolor 110 z GR.






A dzisiaj dostałam maila z Golden Rose, że mogę sobie skompletować zestaw 4 lakierów z 10% rabatem:


Który z lakierów poleciłybyście do tej czwórki? Będę wdzięczna za sugestie :)

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Ja jestem w tej zieleni zakochana :) Cała ta nowa seria Rich Color ma super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze wszystkich nie mam, na razie ;)
      jesteś z Gołdapi??

      Usuń
  2. Nie pochodzę z Gołdapi tylko z bardzo dalekiej Nysy, ale od pewnego czasu tu mieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, ja z kolei z Gołdapi pochodzę, alę już od bardzo dawna tam nie mieszkam :(

      Usuń
    2. Ojej, jaki zbieg okoliczności :)

      Usuń
    3. wychodzi na to, że Polska, to taka duża wioska, niby dzielą nas setki kilometrów, a jak przychodzi co do czego, to góra z górą się nie zejdą, a człowiek z człowiekiem zawsze ;)

      Usuń

Podziel się ze mną swoją sugestią na temat tego wpisu, podoba Ci się czy nie, co mogę poprawić? Dziękuję