niedziela, 8 grudnia 2013

Sally Hansen Complete Salon Manicure - Camelia

Witajcie,

Dzisiaj mam dla Was posta z Sally Hansen Complete Salon Manicure Camilia, jest lakier pół transparentny, chociaż z tym akurat mocno bym się kłóciła, bardziej nadaje się do frencha niż zwykłego mani. O kryciu nie może tutaj być absolutnie mowy, na pazurach u mnie jest jedna warstwa Nail Tek'a Foundation II, dwie warstwy Camelii i jedna Nail Tek Intensive  Therapy II i jak widzicie, końcówki są bardzo widoczne. Schnięcie przyzwoite, cena również, za swój w Nocance zapłaciłam około 11 złotych, a teraz 12,49zł, zdaje się, że skończyła się promocja -10% dla zarejestrowanych, trochę szkoda, ale i tak ceny są tutaj przystępne i nie ma co biadolić. Wracając do lakieru, myślę, że warto go mieć w swoich zbiorach, są sytuacje w życiu, kiedy mani powinien jednak być niewidoczny, a przynajmniej nie rzucający się w oczy. Producent zapewnia, że ten lakier daje wygląd zadbanych paznokci i w zasadzie tak jest, moje wyglądają koszmarnie, a raczej skórki wokół nich, wczoraj obierałam, kroiłam, tarłam bez rękawiczek, jaki efekt, każdy widzi.




 
Na zdjęciach starałam się uchwycić, jak ten lakier wygląda w buteleczce, i chyba nawet mi się to udało...? Mam nadzieję.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją sugestią na temat tego wpisu, podoba Ci się czy nie, co mogę poprawić? Dziękuję