czwartek, 14 listopada 2013

Zestaw Holly Beary z China Glaze

Witajcie,

Ten post miał się pojawić wczoraj, niestety złośliwość mojego staruszka laptopa wygrała, coś mu się poprzestawiało i nie mogłam edytować zdjęć, migały wszystkie jak w kalejdoskopie, więc przez resztę wieczoru próbowałam ustawić go do pionu, a i tak poddał się moim zabiegom dopiero dzisiaj rano.

Jak Wam wspominałam w ostatnim poście, otrzymałam przesyłkę z  Beauty Flo, zrobiłam wczoraj fotki i chciałam pokazać je Wam już wczoraj, ale wyszło jak wyszło.



A tak wygląda zawartość zestawu bez opakowania

Ten zielony lakier to Holly-Day. Natomiast czerwony - Winter Berry.  Potrząsnęłam obiema buteleczkami, każda posiada kuleczki do mieszania zawartości. Zdaje się, że wiem, jaki będzie mój świąteczny manikiur :),
A na Mikołajki sprezentuję sobie TEN ;)
Pamiętam o obiecanych zdjęciach Sally Hansen, będą niebawem.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją sugestią na temat tego wpisu, podoba Ci się czy nie, co mogę poprawić? Dziękuję