niedziela, 10 listopada 2013

Golden Rose Rich Color 28

Witajcie

Tak sobie siedzę i czytam Wasze blogi lakierowe i stwierdziłam, że przynajmniej zacznę swoją pierwszą recenzję.
lakierowanyswiat.blogspot.com
lakierowanyswiat.blogspot.com

lakierowanyswiat.blogspot.com

Jakość zdjęć fatalna z dwóch powodów, godzina jest taka, jaka jest, sztuczne światło i w dodatku zdjęcia robione telefonem komórkowym z nie najlepszym aparatem. Niestety okazało się, że baterie w moim aparacie się wyczerpały, same.

lakierowanyswiat.blogspot.com

Kiepsko widać kolor, jutro porobię zdjęcia w świetle dziennym, niestety też komórką.

Co mogę powiedzieć o tym lakierze? Miał być ten wymarzony, wypatrzyłam go na blogu którejś z Was, i natychmiast zapragnęłam go mieć, no i mam.... Ale ile wczoraj nerwów straciłam, zanim pomalowałam nim paznokcie, to świat i ludzie tylko wiedzą, a tak naprawdę tylko ja.... Nie wiem, czy to z powodu bazy na paznokciach, czy raczej "babskich" dni, jakaś masakra, ciągnął się smużył, to na pierwszej warstwie. Druga niby pokryła, ale po wyschnięciu okazało się, że są prześwity, więc trzecia warstwa.

lakierowanyswiat.blogspot.com



To co widzicie to efekt trzech warstw kolorowego lakieru, jednej Nail Tek Foundation II jako bazy i dzisiaj już dwóch warstw Nail Tek Intensive Therapy II.
Dzisiaj publikuję tak jak jest, a jutro zaktualizuję ze zdjęciami w świetle dziennym. I postaram się zrobić to raczej rano, żeby przy jakichś robotach kuchennych nie było ubytków ;).

Pozdrawiam

Edit: 11.11.2013

Tak wyglądają w świetle dziennym. Niestety jest pochmurno, i aparat nadal nie oddaje prawdziwego koloru.  Na tych zdjęciach jest już kolejna warstwa Intensive Therapy II


lakierowanyswiat.blogspot.com

lakierowanyswiat.blogspot.com

lakierowanyswiat.blogspot.com

lakierowanyswiat.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją sugestią na temat tego wpisu, podoba Ci się czy nie, co mogę poprawić? Dziękuję