czwartek, 28 listopada 2013

AVON Illusion i China Glaze Holly-Day w moim pierwszym water marble

Witajcie,

Nie ma to, jak laikowi odbije i zaczyna kombinować. Wczoraj po opublikowaniu posta zaczęłam szukać info, jak krok po kroku trzeba to zrobić, myślałam, że do tego potrzebne są jakieś specjalne preparaty, a tu okazuje się, że wcale nie. Więc dzisiaj jak tylko wstałam, zaczęłam szukać lakierów, które zamierzałam wykorzystać. Mój wybór padł na lakier z AVON'u Illusion i China Glaze Holly-Day. Do zabezpieczenia skórek wokół paznokcia użyłam taśmy do przedłużania rzęs. Sprawdziła się kapitalnie, zresztą używam jej również wtedy, jak mi się złamie paznokieć z jednego brzega i nie trzeba szukać odpowiednich torebek od herbaty ;-). Dostaniecie ją między innymi TU za jakieś śmieszne pieniądze. Same spróbujcie :-).
Tak naprawdę jestem z siebie taka dumna, że mi się to udało, jak dziecko, jakby mi ktoś te 30 lat odjął. I śmieję się sama z siebie, bo jak dotąd nie umiałam porządnie pomalować paznokci, a tu taki myk :-p. Mnie się podoba, a Wam??








Powiedzcie, co myślicie o takim połączeniu??

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją sugestią na temat tego wpisu, podoba Ci się czy nie, co mogę poprawić? Dziękuję