niedziela, 10 listopada 2013

Lakierowe szaleństwo czas zacząć

Witajcie,

Od wielu tygodni czytam wszelkie blogi, jakie mi wpadną w oczy, na temat malowania paznokci, ich pielęgnacji, o samych lakierach i odżywkach, i o wszystkim, co się z tym wiąże.
Czytając Wasze blogi, Drogie Maniaczki, stwierdziłam, że większości z Was nie dorastam nawet do pięt, jeśli chodzi o zdobienie paznokci, to co Wy potraficie zmalować, to dla mnie takie cuda na kiju, których nie mam odwagi nawet próbować naśladować. Pozwólcie więc, że ograniczę się wyłącznie do klasyków, czyli "normalnego" malowania, bo jeśli chodzi o kolory, to klasyczne są dla mnie prawie wszystkie, oprócz niebieskiego, nie wiem dlaczego??? Wszystkie fiolety, czernie, szarości, brązy i zielenie mi się szalenie podobają, a niebieskiego koloru na swoich paznokciach nie znoszę, pomimo, że kilka buteleczek niebieskich lakierów znajduje się w mojej szufladzie. Sprawdzę je jeszcze.

Wybaczcie, że mój blog jeszcze nie wygląda tak, jak powinien, dopiero zaczynam go budować, mam nadzieję, że uda mi się znaleźć i co najważniejsze - umieścić, taki lakierowy obrazek, żeby wszystko było jasne i oczywiście nie urazić żadnej z Was zdublowaniem.

Wyruszam więc na poszukiwanie, a jutro, najdalej pojutrze, pierwszy post z recenzją lakieru w którym zakochałam się po przeczytania posta u jednej z Was, a kiedy już dostałam go w swoje rączki i po wczorajszej walce z nakładaniem go na swoje paznokcie, o mało go nie znienawidziłam.

Pozdrawiam


PS. To mój pierwszy post lakierowy, o blogu nie wspomnę, będę wdzięczna za wszelkie uwagi i komentarze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją sugestią na temat tego wpisu, podoba Ci się czy nie, co mogę poprawić? Dziękuję